Centrum Szkoleniowe Techniki Motoryzacyjnej - Grupy szkoleń

Naprawa komponentów diesla

  

Naprawa wtryskiwaczy Common Rail przy pomocy narzędzi trzeciego etapu

nowość
3 dni
30% teorii
70% praktyki

05-07.06.2017

 

19-21.12.2017

Cena: 1500 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

Część teoretyczna:

  • identyfikacja wtryskiwaczy
  • budowa wtryskiwaczy elektromagnetycznych samochodów osobowych i ciężarowych
  • ocena uszkodzonych podzespołów
  • urządzenia i narzędzia III etapu naprawy wtryskiwaczy
  • przebieg naprawy i pomiarów
  • przebieg badania wtryskiwaczy na stole probierczym

Część praktyczna:

  • naprawa wtryskiwaczy CRI oraz CRIN z wykorzystaniem narzędzi do III etapu naprawy (regulacja parametrów, pomiar skoku rdzenia)
  • badanie i ocena wyników testu elektromagnetycznych wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem stołu probierczego EPS 708

Naprawa i badanie pomp Common Rail

2,5 dnia
30% teorii
70% praktyki

03-05.07.2017

 

Cena: 1000 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

Część teoretyczna:

  • identyfikacja pomp Common Rail
  • budowa pomp CP1, CP1H oraz CP3
  • ocena uszkodzonych podzespołów
  • urządzenia i narzędzia do naprawy pomp
  • przebieg naprawy
  • EPS 708 budowa i zastosowanie
  • przebieg badania pomp na stole probierczym
  • budowa i sposób podłączenia pomp innych producentów na stole probierczym EPS 708

Część praktyczna:

  • naprawa pomp CP1, CP1H oraz CP3 z wykorzystaniem narzędzi dedykowanych
  • badanie i ocena wyników testu pomp CP1 i CP3 z wykorzystaniem stołu probierczego EPS 708
  • badanie i ocena wyników testu pomp innych producentów z wykorzystaniem stołu probierczego EPS 708

Naprawa i badanie pomp oraz wtryskiwaczy Common Rail firm Delphi, Denso, i Siemens

2,5 dnia
50% teorii
50% praktyki

07-09.02.2017
13-15.12.2017

Cena: 1000 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

Część teoretyczna:

  • identyfikacja wtryskiwaczy i pomp
  • budowa i zasada działania pomp Delphi: DFP1, DFP3, DFP6
  • budowa i zasada działania wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Delphi
  • budowa i zasada działania pomp Denso: HP2, HP3, HP4
  • budowa i zasada działania wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Denso
  • budowa i zasada działania pomp Siemens: PCR 2.0 i PCR 2.3
  • budowa i zasada działania wtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens
  • przebieg badania pomp i wtryskiwaczy na stole probierczym EPS 708
  • procedura pobierania i instalacji danych testowych do pomp i wtryskiwaczy Delphi, Denso, Siemens ze strony www.refdat.net

Część praktyczna:

  • naprawa wtryskiwaczy elektromagnetycznych Delphi
  • naprawa pomp Delphi i Denso
  • badanie i ocena wyników testu wtryskiwaczy Delphi, Denso, Siemens z wykorzystaniem stołu probierczego EPS 708
  • badanie i ocena wyników testu pomp Delphi, Denso, Siemens z wykorzystaniem stołu probierczego EPS 708

III Etap dla profesjonalistów – tylko praktyka

nowość
2 dni
100% praktyki

22-23.06.2017

 

Cena: 1000 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

  • Regulacja wtryskiwaczy CRI 2.1 oraz 2.2 – optymalizacja procesu z użyciem III etapu ;
  • Regulacja wtryskiwaczy CRIN2 i CRIN3 - optymalizacja procesu z użyciem III etapu ;
  • Badanie wtryskiwaczy na stole probierczym EPS 708 – generowanie IMA kodów;
  • Budowa nowych typów wtryskiwaczy CRI2.5, CRIN 4.2;
  • Wykorzystanie elektronicznego klucza dynamometrycznego CRR 320;

 

UWAGA ! Szkolenie dodykowane dla osób z minimum roczną praktyką.

Podstawy napraw komponentów Common Rail firmy Bosch dla początkujacych mechaników

nowość
2 dni
50% teorii
50% praktyki

 

Cena: 900 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

 

Część teoteryczna:

  • Identyfikacja wtryskiwaczy
  • Budowa wtryskiwaczy elektromagnetycznych samochodów osobowych i ciężarowych
  • Technologia naprawy wtryskiwaczy – I i II Etap
  • Identyfikacja pomp Common Rail
  • Budowa pomp CP1, CP1H, CP3
  • Ocena uszkodzonych podzespołów
  • Urządzenia i narzędzia do naprawy pomp
  • Przebieg naprawy pomp
  • Przebieg badania wtryskiwaczy i pomp na stole probierczym
  • EPS 708 budowa i zastosowanie

Część praktyczna:

  • Wstępna ocena wtryskiwacza – EPS 118, EPS 205
  • Wymiana końcówki i pierścienia wysokociśnieniowego – wykorzystanie narzędzi i wyposażenia do I i II etapu naprawy wtryskiwaczy
  • Badanie wtryskiwaczy elektromagnetycznych - EPS 708
  • Wstępna ocena pomp CR – test niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy
  • Badanie pomp CP1 i CP3 - EPS 708

 

Naprawa i badanie pompowtryskiwaczy na próbniku EPS 100/200/205 - I i III etap

nowość
1 dzień
40% teorii
60% praktyki

12.06.2017


 

Cena: 450 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

Część teoretyczna:

  • Budowa i zasada działania pompowtryskiwaczy UI-P 1.1; 1.3; 1.5 oraz 2.0
  • Punkt BIP – omówienie zasady wyznaczania
  • Wyposażenie do badania i naprawy pompowtryskiwaczy – I etap
  • Wyposażenie do ustawiania BIP w pompowtryskiwaczach UI-P – III Etap
  • Części zamienne

 

Część praktyczna:

  • Test elektryczny pompowtryskiwaczy
  • Wymiana zestawu rozpylacza w pompowtryskiwaczach UI-P z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi
  • Badanie i regulacja ciśnienia otwarcia w pompowtryskiwaczach UI-P na próbniku EPS 200/205 z wykorzystaniem dedykowanych adapterów
  • Pomiary i regulacja punktu BIP – narzędzia III etapu

Testowanie wtryskiwaczy na EPS- 118, naprawa wtryskiwaczy Common Rail BOSCH I i II etap

nowość
2 dni
30% teorii
70% praktyki

07-08.12.2017

Cena: 900 PLN + 23% VAT

Przedpłata na 4 dni przed szkoleniem- rabat 10%

Część teoretyczna:

  • Identyfikacja wtryskiwaczy
  • Budowa wtryskiwaczy elektromagnetycznych samochodów osobowych i ciężarowych
  • Technologia naprawy wtryskiwaczy – I i II Etap
  • Ocena uszkodzonych podzespołów
  • Przebieg badania wtryskiwaczy  – EPS 118

 

Część praktyczna:

  • Badanie wtryskiwaczy elektromagnetycznych firmy Bosch
  • Badanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych firmy Bosch;
  • Badanie wtryskiwaczy firm Denso, Delphi, Siemens
  • Wymiana końcówki i pierścienia wysokociśnieniowego – wykorzystanie narzędzi I i II Etapu